HTML

Modern eszközök a pedagógiában

A PPK modern eszközök kurzus kötelező kísérő kommentelő blogja.

Friss topikok

  • Oktinf-Szilvi: Amint hallattuk az órán Évától, még aki szeretné, sem feltétlen tudja használni a táblát, mert azt... (2010.04.26. 21:30) Interaktív tábla
  • csatorsi: Hehe, a Szomszédokban is simán volt egy rész, amikor együtt a tanárok és néhány szülő festette ki ... (2010.03.21. 18:59) Iskolaberendezés
  • csatorsi: Próbálok visszaemlékezni, de azt hiszem, ilyenformán csak két "különleges" iskolában jártam (Laude... (2010.02.28. 22:12) Az iskolák berendezése - 21. századi iskola
  • morehagi: Én is sokat gondolkoztam ezen, hogy a saját szakomon (biológia) hogyan tehetem ezeket hasznossá. M... (2010.02.28. 22:09) Nyelvszak twitterrel?
  • zita87 (törölt): Nos, ez véleményem szerint is elgondolkodtató. Nekem ráadásul még elég bonyolultnak tűnik a prezi ... (2010.02.21. 22:16) Kérdésfeltevés

Linkblog

2010.02.22. 20:43 Nynori

Az iskolák berendezése - 21. századi iskola

Azon elmélkedtem, hogy vajon itt Magyarországon megvalósítható-e az, hogy ilyen termekben tanítsanak a tanárok, mint amilyenekről olvashattunk a szakirodalomban. Megvalósíthatónak megvalósítható elméletben, de hogy vajon a gyakorlatban mennyire hasznáják ezt. Utánanézek a neten iskoláknak, ahol a színes-fal-irányvonal már hódít. Ausztriában tudom, hogy alkalmazzák ezt főleg alsós osztályokban. Én amiről maximum hallottam, az az, amikor a gyerekek saját maguk által készített plakátokkal és fényképekkel teszik otthonosabbá az osztálytermet. De ezen kívül tényleg lehetne ezeket a bútorelrendezési technikákat és fényhatásokat alkalmazni. És való igaz, hogy a fehér fal a domináns az iskolákban.

 

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://nori-modern-eszkozok.blog.hu/api/trackback/id/tr741782156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csatorsi 2010.02.28. 22:12:19

Próbálok visszaemlékezni, de azt hiszem, ilyenformán csak két "különleges" iskolában jártam (Lauder Javne & Csik Ferenc). Többségében itt is uralkodnak a fehér falak, de végre vannak építészeti, belső-elrendezési újítások. Fénnyel kapcsolatban pl. az átriumos építkezés.
süti beállítások módosítása