HTML

Modern eszközök a pedagógiában

A PPK modern eszközök kurzus kötelező kísérő kommentelő blogja.

Friss topikok

  • Oktinf-Szilvi: Amint hallattuk az órán Évától, még aki szeretné, sem feltétlen tudja használni a táblát, mert azt... (2010.04.26. 21:30) Interaktív tábla
  • csatorsi: Hehe, a Szomszédokban is simán volt egy rész, amikor együtt a tanárok és néhány szülő festette ki ... (2010.03.21. 18:59) Iskolaberendezés
  • csatorsi: Próbálok visszaemlékezni, de azt hiszem, ilyenformán csak két "különleges" iskolában jártam (Laude... (2010.02.28. 22:12) Az iskolák berendezése - 21. századi iskola
  • morehagi: Én is sokat gondolkoztam ezen, hogy a saját szakomon (biológia) hogyan tehetem ezeket hasznossá. M... (2010.02.28. 22:09) Nyelvszak twitterrel?
  • zita87 (törölt): Nos, ez véleményem szerint is elgondolkodtató. Nekem ráadásul még elég bonyolultnak tűnik a prezi ... (2010.02.21. 22:16) Kérdésfeltevés

Linkblog

2010.04.19. 15:45 Nynori

Google alkalmazási lehetőségei

 

Google fiók - közös emailcím egy csoporttal, jó mert meg lehet beszélni a közös dolgokat.

Google-naptár: Megoszthatom másokkal, hogy mikor mit csinálok. Naptár megosztása? Ötletnek, nem rossz, de én inkább nem osztanám meg. Viszont, hogy hírekről ott kapjak infót, az végülis nem rossz, csak akkor tényleg napi rendszerességgel kéne használnom ezt a funkciót. (Szerintem nem fogom, mert ismerem magam ennyire, de legalább, tudom, hogy létezik, és hogy mire jó.)

Azon agyalok akkor ezen a  héten, a múltkori wikipediás mellett, hogy mondjuk egy projektet hogy tudok a tanítás során alkalmazni. Űrlapot töltetek ki a gyerekekkel, hogy milyen órát tartok? De mondjuk azt nem lenne jobb órán papír alapon kiosztani?

Viszont osztálykirándulás szervezésnél ez a fajta szavazás sokkal anonímabb lenne, mint ha mondjuk órán tegyék fel a kezüket az emberek....

 

Szaktárgyi: Google - itt osszak meg inkább segédanyagokat?

Mondjuk tudják rendezni az emailek között... bár igaz az is, hogy eddig nekem sem voltak ilyen külön mappáim...most lehet jó lenne aktivizálni  egy párat, hogy ne kelljen mindig keresgélnem....

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nori-modern-eszkozok.blog.hu/api/trackback/id/tr811934561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása